Telefonen ringde igår

Fick ett intressant samtal igår eftermiddag:

- Ah, det är Jens
- Tjena, tjena. Vad gör du?
- Jobbar och står i. Rätt mycket som ska ordnas innan man kan ta helg, så det är lite stressigt.
- Ah ja, härligt, härligt!
 (wtf, vadå härligt?)
- Själv då? Vad gör du?
- Nä, jag sitter här och tänkte meddela att jag uppdaterat min blogg.
- Ok, så nu har du 2 inlägg?
- Nej för fan, 3! ...gå in. Jag väntar tills du läst klart.
 (ööö, hade jag det inte lite stressigt?)
Läsa, läsa, läsa...
- Ah, kul.
- Japp. Du har du nåt nummer som du brukade ha i sport eller nåt sånt?
- Ja, jag hade oftast nummer 6.
- Ah, härligt, härligt.
- Men du vi hörs lite senare, om inte annat imorgon.
- Ah, ok, ok.
- Vi hörs hare bra.
- Japp, du med, du med.
- Hej
- Japp, hej hej.

Han är för skön ibland :)

Snart är det dags för avfärd hem till karln och lite Mello!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0