Mys-mys, Melodifestival och 80-tal

Igår var vi inbjudna till Rob och Liz. Det blev en grym kväll som kändes som en av de bästa på länge. Humöret var på topp och jag tror jag nämnde det 100 gånger under kvällen. Ni vet så heltrevligt med ungar överallt, lite trångt och grym, grym mat!

Det var ju så att Rob hade gjort en meny a la 80-talet:
- Toast skagen
- B&W
- Marängsviss med banana split-influens

Som vanligt var det Melodifestival på schemat och vi kollade, röstade och hela faderullan.

Bilder hittar du här inom kort... eller?

Nästa helg är det våran tur. Det blir Schnitzel till huvudrätt, men jag har inte bestämt resten.



Jag måste också lägga ut årtusendets Youtube-klipp som min sambo tipsade mig om.



"Det är väldigt mycket pengar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0