Födelsedagskalas och inskrivning

Ännu en helg har passerat och snacka om att tiden går fort när man är hemma med en liten knodd. Dagarna bara flyger förbi och allvaret av arbete är snart tillbaka. Jag skulle helt klart kunna tänka mig att va hemma några veckor till! Men, men...

Helgen har varit lugn. Fredags så var det lite AW för oss som arbetar med ungdomar på Af. Snacka om uppslutning, 3 pers :)
Lördagen så var det ett trevligt födelsedagskalas för Liza (snart också morsa). Skönt att få grilla och elda lite. Fast helst hade jag suttit kvar längre vid elden.

På söndagen så kom Robban och Liza förbi med lite kött som de inte kunde ha kvar p.g.a. avfrostning. Så det blev söndagsmiddag hos Widman-Wretling och invigning av fritösen.

Idag hälsade vi på Arbetsförmedlingen och skrev in Penni på direkten. Det ska väl börjas i tid? Nädå, var upp och hälsade på arbetskamraterna och fick massor av fina presenter.

Äh, texten är väl inte så intressant, så här kommer lite bilder.


Uppklädd för förmedlingen:



Robban fixar ved till grillningen?



Födelsdagsbarnet häller upp vin... hmm.



Hörde du resultatet mellan Leksand och Brynäs?



Vaäääääh?



Kan även sova när det brinner runt omkring:



Hemma och nakenfis:


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Jens!

Synd att jag inte var i Köping när ni kom upp på jobbet! Flyttade till AF Kungsör då.....Får titta på bilderna i stället!



Hoppas det dröjer innan Penni behöver skrivas in på AF;)



Ha det bra//

Petra

2010-09-14 @ 18:32:44
Postat av: Soffan

Världens sötaste Penni.... Vill träffas snart igen.



Massa kramar från oss

2010-09-14 @ 19:23:51
Postat av: R

Jag vet resultatet. JAG vet. JAG VET! 1-SJUUUUUUUUUU. Svärfar har anledning att förevigt vara tyst efter detta. Även om jag veta att det är en omöjlighet i hans fall.

2010-09-15 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0