FARSA i Köping!

(uppdaterad version med video)
Vadom denna oerhörda väntan på inlägg? Jopp, jag gör skäl för bloggens namn och har tillbringat några dagar på BB.
Eftersom jag tokvägrat Fejjan så får det här bli mitt enda forum... tills dess jag blir övertalad till annat.


Jag har lovat mig själv att inte hålla på att lägga ut en massa "titta på min bäbis"-bilder. För att citera ett avsnitt av Sinefeld: "You've got to see the baby!".

Men vaffan, här kommer ändå ett litet händelseförlopp av 25/8-2010.




Morgonen börjar med att vi tar oss in till BB för att snitta ut en bäbis...



På med lite schyssta sjukhuskläder



Redo för kniven



Sen ba schviss schvass också kom det en liten...





...tjej. Som den nyblivne pappan klipper lite i.



och som vägs in på matchvikten 3475 gram.




Sen blev det en
PENNI











Och sen kom vi hem...


Kommentarer
Postat av: mommo

Jag trodde inte att man kunde bli så söt, jag kan titta hur länge som helst på underverket. Jag fullkomligt avgudar/älskar henne.



mommo



älskar er määää

2010-09-01 @ 21:13:31
Postat av: Jobbarkompisarna

Ååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Vilken liten sötis!!

Jättekul att få se lite bilder! Vi har haft allmän visnig här på jobbet och vi är alla överens: Åååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Stort grattis till er båda!!

Välkomna på studiebesök när ni orkar!

2010-09-03 @ 09:40:25
Postat av: Jenni

Penni, vad fint, är hon döpt efter mig? Stort grattis till er alla!

2010-09-03 @ 11:27:50
Postat av: Camilla

Åh va fint Jens, jag blir alldeles tårögd av dina bilder! Längtar efter att få träffa er nu. Hoppas vi ses snart! Stor Kram och JätteGrattis Pappi :)

2010-09-04 @ 10:48:31
URL: http://[email protected]
Postat av: nicke

Nu har jag hittat in på bloggen.

Hej hej.

jens jag säger bara nr 86703 finns i min bar

till nästa helg

2010-09-05 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0