Bygga bygga bygg bygg

Jag har en kompis. Det är inte så lätt för honom just nu:

  • Planerat barn i nästa vecka
  • Ombyggnation av badrummet = inget vatten
  • Ombyggnation av köket eftersom det varit läcka
  • Hantverkare som inte kommer när de ska
  • Byggvaror och material som inte finns
  • Boende hos svärföräldrarna
  • Allmännt stressad

Så under lördagen så gjorde jag vad jag kunde för att hjälpa till. Jag är ingen mästerbyggare men lättlärd och har inget emot att jobba lite ibland. Men zlatan vad mycket jobb det är för att få in ett litet golv! Men nu vet jag iaf hur man gör för att få in ett "fall" och hur man sätter gips på snabbast sätt.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha va kul att jag frågar Jens om springan är Niklas! Den känns igen överallt den där springan! :)

2010-10-24 @ 21:04:13
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/
Postat av: Sofia

ha ha.... och jag skulle precis skriva något ang niklas skåra, men såg att emelie hann först. Ja vad den känns igen:)



Tack för i Fredags!!!



kraaaam Soffan

2010-10-25 @ 08:43:04
Postat av: Camilla

Haha!! Och jag sa till macke efter jag sett bilden "de va Nicke va!!" Den har man sett förr :)

2010-10-25 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0