Jamie Oliver

Man gjorde nåt försök att göra en svensk version av den nakne kocken en gång. Tina behöll dock kläderna på och intresserade knappast den yngre publiken. Jag vet att min mormor uppskattade hennes program. Jag själv uppskattar min mormor och hennes mat.

Nåväl, flertalet program har ju kommit från denne underbare kock (Jamie alltså) och igår så var det premiär för ett nyt program på på femman. Han ska försöka få amerikanarna att bli smala. Får väl se hur det kommer gå...

Skit i det nu. Jag skulle ju egentligen bara lägga upp en länk på vad karln tycker om Sverige och svensk mat:
http://www.guardian.co.uk/travel/audioslideshow/2010/apr/26/jamie-oliver-does-stockholm-food
Skön slutkommentar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0